czwartek, 15 lipca 2021

Najbardziej przydatne gadżety do telefonów

 Bez wątpienia nie jestem gadżeciarą, ale mam prawdziwych gadżeciarzy  w rodzinie dlatego też siłą rzeczy jestem na bieżąco w najnowszych trendach. Oprócz tego, że sam smartfon niesamowicie od kilkunastu lat ułatwia mi życie to jeszcze dodatkowo można sobie ułatwić życie ze smartfonem. W ciągu ostatnich lat telefony zastąpiły nam wiele innych urządzeń i nie tylko. W telefonie możesz mieć już telewizję, radio, książki, książkę telefoniczną, notes a nawet pracę. Wymieniać można tu bez końca, bo opcji i rozwiązań z roku na rok przybywa. Nasze życie przeniosło się do telefonów a więc warto zadbać, by służyły nam jak najdłużej i nie zawodziły nawet w ekstremalnych warunkach.

Dziś przekażę Wam moje ulubione gadżety do telefonu.




Uchwyt samochodowy do telefonu 

Każdy obywatel wie, że rozmawianie przez telefon podczas jazdy jest nielegalne, ale tylko w przypadku, gdy telefon trzymasz  w dłoni co znacznie upośledza twoje ruchy i reakcję na sytuację na drodze. W samochodach spędzamy też dużo czasu i jest to świetny moment do wykorzystania na rozmowę z kimś bliskim czy też wysłuchaniu chociażby podcastów znakomitych twórców i doedukowanie się w drodze do pracy. Najważniejsze, by robić to z głową i polegać na swoim słuchu, tak by bezpiecznie dotrzeć do celu. W tym celu właśnie posłuży nam uchwyt samochodowy, który sprawia, że rozmowa czy słuchanie staje się proste i niezagrażające życiu ani twojemu ani innych uczestników drogi. 

Etui

Etui akurat traktuję nie tylko jako element zabezpieczający telefon ( które często ze względu na zaawansowane oprogramowanie i ilość urządzeń jaką mogą nam zastąpić sięgają cen kilkutysięcznych), ale także element ozdobny. Lubię kiedy moje gadżety odzwierciedlają mnie, mój styl i charakter. Obecni wybieram kolory stonowane, ale bywały czasy, gdy etui krzyczało przeróżnymi kolorami na każdą nową porę roku. 


Kijek do selfie

Kto nie zrobił nigdy selfie? No właśnie. Zdjęcia są wszędzie, stanowią nie tylko naszą pamiątkę, ale często również wizytówkę. Możemy sobie wyrobić zdanie o kimś w kilka sekund obserwując zaledwie kilka zdjęć profilowych. Warto zadbać, by były one dobrej jakości, by wywołać doskonałe pierwsze wrażenie. Pomoże wam w tym kijek do selfie, który stanowi niejako przedłużenie ręki i pozwala znakomicie uchwycić dużo większą część ciebie i tła, co powoli na lepszą prezentację własnej osoby. Sprawdzi się też wspaniale jeśli chcesz uwiecznić wspólną przygodę z twoją rodziną lub znajomymi.



To moje ulubione gadżety do telefonu, z których korzystam już od wielu lat. 

Więcej ich znajdziecie na https://pancernik.eu/


Co wy byście polecili innym?

*Post powstał we współpracy z AFTERWEB.

2 komentarze:

  1. U mnie numer 1 jest szkło hartowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to ściereczka do ekranu :D Co chwilę mi się brudzi i bez tego sobie nie wyobrażam funkcionowania haha

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...