wtorek, 13 kwietnia 2021

Anna Gale Professional- moja opinia

 Jakiś czas temu dostałam do testów produkty trychologiczne Anna Gale. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, więc zaopiekowałam się nimi z dużym entuzjazmem. Wśród produktów znalazło się serum na porost i peeling do skóry głowy. Dziś chciałam podzielić się z Wami moją opinią po dwóch miesiącach testowania.




Serum do skóry głowy na noc




Zacznę może od rzeczy, które z perspektywy mnie jako konsumentki nieco przeszkadzały. Opakowanie produktu wyposażone jest w pipetę, która niestety nie należy do moich ulubionych, zważając na konsystencję produktu. Dokładne rozprowadzenie serum wymaga od nas precyzji i trochę cierpliwości. Producent deklaruje również, że skóra głowy po nałożeniu preparatu nie wymaga mycia, z czym nie mogę się zgodzić. Po nałożeniu włosy wyglądają na posklejane i w moim przypadku zdecydowanie potrzebują umycia. W związku z tym serum stosowałam na noc a włosy myłam rano i to było najbardziej optymalne rozwiązanie dla mnie. Wcierkę stosowałam 3 razy w tygodniu wykonując jednocześnie masaż skóry głowy. Na początku pojawiał się delikatny chłód, który zmniejszał się co kolejne stosowanie. Co mogę  powiedzieć o efektach?  I tu bardzo pozytywne zaskoczenie! Po dwóch miesiącach na mojej głowie pojawiło się masę nowych, zdrowych, silnych włosów. Teraz tylko czekać aż zaczną odstawać :) Serum przynosi bardzo zadowalające efekty i może być stosowane przez kobiety ciężarne i karmiące piersią.


Peeling do skóry głowy



Z peelingiem sprawa ma się zupełnie inaczej, bo tu opakowanie jest idealnie stworzone na moje potrzeby. Wygodny aplikator, dość płynna konsystencja- nie sprawiają żadnych problemów a rozprowadzanie to przyjemność. W składzie znajdziemy kwasy, ekstrakty i składniki grzybobójcze i bakteriobójcze. Peeling stosowałam raz w tygodniu. Skóra jest pięknie oczyszczona, włosy są odbite od nasady, dłużej zachowują świeżość, nie odnotowałam żadnego pieczenia ani swędzenia. Peeling łatwo też się zmywa, co jest dużym atutem. Aplikacji towarzyszy przyjemny chłód. Peeling spełnia moje oczekiwania, jest przyjemny w użyciu i doskonale wykonuje swoją rolę. Warto stosować go właśnie w duecie z serum, by zoptymalizować i przyspieszyć porost.


Produkty bardzo przypadły mi do gustu, są świetnej jakości zamknięte w estetycznych opakowaniach. Więcej informacji na temat produktów znajdziecie u producenta.


Kto by chętnie przetestował? 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...