poniedziałek, 19 sierpnia 2013

30-dniowy MiszMasz treningowy!

Od dziś zaczyna się 30-dniowy MiszMasz treningowy, do którego postanowiłam się dołączyć, jeszcze lepiej zadbać o siebie i swoje zdrowie. Jeśli ktoś jeszcze nie zaczął i szuka motywacji tak jak ja, to myślę, że takie wydarzenie jest idealną do tego okazją! ;) Dużo lepiej wiedzieć, że ktoś męczy się tak samo jak ty. Wszystkie informacje znajdziecie Tu


.Aby jeszcze bardziej się zmotywować i przede wszystkim zobaczyć efekty swojej pracy, postanowiłam wejść na wagę i zrobić wymiary. Trzymajcie kciuki żebym wytrwała do końca i same się dołączajcie.
Efekty za 30 dni ;)
Bądźmy piękne razem. 

7 komentarzy:

  1. ajj rpzylaczylabym sie ale w weekend ide na wesele wiec bede sie objadac za 10 osob :D cwiczcie sobei dzieci cwiczcie hahaha ;D

    a no niestety sa rozmiary soczewek :D I najmneijsze dostepne sa na mnie za duze i mi lataja po claym oku :DDDD jestem dziwna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz słyszę o rozmiarach soczewek, serio o.O :D

      Usuń
    2. haha kurde to do jakiego okulisty ja trafiłam :DDD

      a no widzisz widzisz maleńka ;D bo recenzje mają byc szczere ;DDD xD

      Usuń
  2. No nie wierzę.. haha, no ale dobra- POWODZENIA! :* Ja wystarczy że wcześniej już trochę poćwiczyłam, a tak to jestem za dużym leniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma 'nie wierzę' ! Narazie daje radę, choć dziś już mnie złapały zakwasy :D ale trzeba je rozruszać :D

      Usuń
  3. Ups a ze mnie taki leń :PPP Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...