poniedziałek, 5 marca 2018

Kuracja biotebal i biotevit- porównanie

Najpewnej zajrzałaś/łeś tu, ponieważ dotknął Cię powszechny problem wypadania włosów i szukasz ratunku. Bardzo mi miło, że jesteś.
Podzielę się dziś z Tobą moją opinią na temat Biotabalu i Biotevitu, które stosowałam przez kilka ostatnich miesięcy.

Zapraszam. :)


Na czym mi zależało?

- głównie na zahamowaniu wypadania włosów
- wzmocnieniu cebulek

Co obiecuje nam BIOTEBAL?

Znalezione obrazy dla zapytania biotebal

  • 5 mg biotyny
  • dodatkowo zawiera sorbitol, stearynian magnezu i krzemionkę koloidalną
  • 30 tabletek
  •  biotebal jest lekiem, co oznacza, że posiada właściwości zapobiegania chorobom lub ich leczenia, jest zatwierdzony przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Biobójczych i jest pod ciągłym nadzorem inspekcji farmaceutycznej
Cena waha się w różnych miejscach od 19 do nawet 39 zł! Ja zakupiłam opakowanie za około 30 zł.

Moja opinia: 

Biotebal stosowałam przez pierwszy miesiąc. Zachęcona licznymi namowami zewsząd. Zarówno bezpośredniego polecania przez koleżanki, ale też dobrej opinii, którą Biotebal wypracował sobie w internecie. Na początku Biotebal potraktowałam jak zwykły suplement diety, nie zwracając uwagi na oznaczenie na opakowaniu, które wyraźnie wskazuje, że Biotebal to LEK, co jest niezwykle istotną różnicą. Działanie tabletek zobaczyłam już po pierwszym tygodniu. Włosy przestały mi nadmiernie wypadać. Po miesiącu dostrzegłam pierwsze baby hair. Nie zauważyłam większych zmian odnośnie częstości mycia. Efekty spodobały mi się tak bardzo, że postanowiłam pójść do apteki i przedłużyć kurację o kolejne dwa miesiące. Na miejscu jednak farmaceutka zaproponowała mi zamiennik: Biotevit.


Co obiecuje nam Biotevit?


 Podobny obraz

  • 5 mg biotyny




  • Dodatkowo zawiera : celuloza, glukonian cynku, D-biotyna, substancja przeciwzbrylająca: sole magnezowe kwasów tłuszczowych (stearynian magnezu), chlorowodorek tiaminy (tiamina), cyjanokobalamina (witamina B12), substancja przeciwzbrylająca; dwutlenek krzemu, chlorowodorek pirydoksyny (witamina B6), selenian sodu ( selen), substancja glazurująca: glikol polietylenowy, substancja przeciwzbrylająca: talk., cynk 10mg , selen 55mcg, witamina B1 (tiamina) 3mg , witamina B6 1,4mg , witamina B12 2,5mcg
  • 30 tabletek

    • Biotevit jest suplementem diety, co oznacza, że jest środkiem uzupełniającym normalnej diety, nie jest zatwierdzony przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, nie podlega ciągłemu monitorowaniu bezpieczeństwa stosowania. Jakość jest nadzorowana jedynie przez sanepid. Co oznacza, że nie wymaga szczegółowej dokumentacji potwierdzającej jakość, skuteczność i bezpieczeństwo stosowania.
    Cena waha się od 10zł do 22 zł. Mnie udało się zakupić opakowanie za 10 zł.

    Moja opinia:

    Jak już wspomniałam wcześniej, Biotevit, został mi polecony w aptece jako tańszy zamiennik Biotebalu, z taką samą zawartością biotyny w jednej tabletce. Zakupiłam od razu dwa opakowania, więc stosowałam go przez kolejne dwa miesiące. Przy stosowaniu Biotevitu zmiany jakie zauważyłam miesiąc wcześniej po prostu się utrzymywały. Nie zauważyłam nowych  baby hair, ale te dotychczasowe rosły w normalnym tempie. Włosy nadal nie wypadały, skalp był błyszczący, nawilżony i odżywiony

    I co ?



    Dwa dni temu poddałam się badaniu skóry głowy. Co się okazało? Że z jednej cebulki niekiedy wyrastają mi po 3/4 włosy! To bardzo dobry wynik. Włosy wyraźnie zgęstniały, stały się grubsze, mocniejsze, bardziej błyszczące. Nie mam już problemu z nadmiernym wypadaniem. Badanie wykazało, że są w ogólnie dobrej kondycji. Prawidłowy por, skóra głowy normalna, bez oznak wypadająych włosów, bez większych zniszczeń mechanicznych. 



    Jestem bardzo zadowolona z kuracji zarówno Biotebalem jak i Biotevitem. Preparaty spełniły moje oczekiwania i śmiało mogę je polecić tym, którzy borykają się z wypadaniem włosów ( oczywiście jeśli wynika ono z niedoborów, a nie problemów chorobowych czy stanów zapalnych). Jak widać w zestawieniu między preparatami jest zasadnicza różnica. 
    Biotebal to lek a Biotevit to suplement diety, co odzwierciedla sie również w cenie. 
    Mam nadzieję, że post okaże się przydatny i pomoże w dokonaniu dobrego wyboru.  :) 


    Pozdrawiam, Justyna.

    32 komentarze:

    1. Czytałam w necie, że dziewczynom po zaprzestaniu brania biotebalu wszystko wróciło do stanu przed jego braniem🤔 ja teraz jej żelki z Noble Health ale dopiero od 2 dni, więc nie mam zdania:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jeżeli w diecie, po kuracji nadal występują niedobory to niestety będziemy do takiego stanu wracać za każdym razem po odstawieniu tabletek. :)

        Usuń
    2. Czyli biotevit lepszy?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie można tego jednoznacznie stwierdzić. Nowe włosy pojawiły się po Biotebalu. Biotevit podtrzymywał dobry stan włosów. :)

        Usuń
    3. Bardzo budujące wnioski, artykuł na plus. ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. Otóż to. Przecież wszelkie problemy z włosami, skórą, paznokciami itd są spowodowane brakiem jakichś minerałów lub witamin. Ludzie myślą, że raz dotrze do nich kurier gls z suplementem i nagle wszystko się poprawi w ciągu kilku dni. Prawda jest taka, że jeśli braki były pogłębiane przez długi czas, to kuracja też musi pewien czas potrwać.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Niestety, masz rację. Obecnie każdy oczekuje efektów od razu, ale zwykle odbywa się to kosztem klienta, głównie zdrowotnym.

        Usuń
      2. Dobry marketing szeptany panie ANTONIIIi :D

        A biotevit wygląda zachęcająco :)

        Usuń
      3. Przy dodawaniu komentarza nie zauwazyłam, bo nie wyświetlał się odnośnik. Czujna Paula ! :D

        Co u Ciebie króluje w suplementach?:D

        Usuń
      4. Hairity albo Vitapil, ale właśnie robię zamówienie w aptece internetowej i kupię Biotevit :D

        Usuń
    5. Fajnie że tu trafiłam, jestem właśnie w trakcie pierwszego miesiąca brania Biotebalu i nie mogę doczekać się efektów :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. I jak efekty u Ciebie? :) Jestem bardzo ciekawa!

        Usuń
      2. Jako tako. Mam nadzieję, że to dlatego, że potrzeba mu 2 miesięcy by pokazać w pełni swoje działanie, a teraz np. uzupełnia niedobory :D

        Usuń
      3. Brałam biotebal przez dwa miesiace i nie zauwarzylam żadnych efektów

        Usuń
    6. A nie lepiej kupic sama biotyne i nie placic za reklamy?
      https://allegro.pl/biotyna-witamina-b7-h-5mg-120-kapsulek-okazja-i6850888792.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=OGZjNDM0NWUtODBhYS00ZmJkLTkzMWMtYWFiMTgxYmQ3ZDA4AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=be12a312-0fe8-46d8-abe8-e9844679bb13

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Z allegro matko na Boga kto kupuje kosmetyki leki cz tym podobne suplementy ?!!! Szok tylko nie z allegro takie produkty tam może być wszystko oprócz tego co jest napisane na OPAKOWANIU PRODUKTU OBOJĘTNIE JAKIEGO 😄😄😁

        Usuń
      2. Co ty za głupoty piszesz? Na allegro też apteki sprzedają

        Usuń
    7. Słabe porównanie, jak można cokolwiek powiedzieć o biotevit skoro bralas go po biotebalu? Metoda badawcza woła o pomstę do nieba! Brałam biotebal, zero efektów szkoda pieniędzy. Odżywka okropna, włosy po niej wyglądają jakby było ich o połowę mniej. Lepsze efekty daje picie skrzypu i pokrzywy plus kosmetyki z czarnej rzepy.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. W poście wyraźnie napisane jest, że efekt jedynie się utrzymywał :) Ani nie zaszkodził ani jakoś szczególnie nie pomógł. To też opinia Odżywki z biotebalu nie próbowałam, więc nie wiem. Myślę, że u każdego sprawdzi się co innego. :) I o ile skrzyp i pokrzywa również na mnie świetnie działa tak już kosmetyki z czarnej rzepy wywołują na mojej głowie niemalże łojotok! :D
        Ale dzięki za podzielenie się opinią ; *

        Usuń
    8. Biotebal biorę już 5 msc i widzę niesamowity efekt.Włosy przestały wypadac,są naprawdę mocne i gestsze.Moja fryzjerka mówi,że tyle baby hair czyli nowych włosków jeszcze na głowie dorosłego nie widziała.Dodam,że używam jeszcze szampon i odżywkę Biotebal.U mnie działa cuda.

      OdpowiedzUsuń
    9. Ja stosuję Biotevit do tego kuracje wzmacniam naparami z pokrzywy i włosy rosną jak szalone. Po pierwszym miesiącu odrosty miał aż 4 cm co zazwyczaj u mnie było dopiero po 3 miesiącach

      OdpowiedzUsuń
    10. kupiłam biotevit wcześniej stosowałam biotebal ale najlepiej działają wcierki np jantar albo z łopianu polecam widać efekty. Polecam:)

      OdpowiedzUsuń
    11. Mojej dziewczynie wypadają włosy, więc polecę jej coś stąd. Mam nadzieję, że i na nią podziała, bo mam dość zbierania jej włosów z mebli, poduszek i podłogi.

      OdpowiedzUsuń
    12. ja używałam leku biotebal, do którego dołączyłam jeszcze ich szampon. Po kilkutygodniowej kuracji włosy się bardzo wzmocniły, przestały wypadać i zrobiły się gęstsze

      OdpowiedzUsuń
    13. Będę tu zaglądać częściej pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    14. Dostęp do takich recenzji jest ogromną pomocą dla osób, które same nie mogą podjąć ostatecznej decyzji przy wyborze odpowiedniego preparatu. Oczywiście różne leki czy suplemenety mogą inaczej oddziaływać na każdego z nas, niemniej jednak chociażby oferty internetowych aptek kuszą, by wypróbować czegoś nowego. Zwłaszcza, że teraz nie ma już nawet większego znaczenia gdzie znajduje się dany sklep czy dostawca bo zarówno paczki krajowe, jak i przesyłki do Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji... można zrealizować w bardzo atrakcyjnej cenie.

      OdpowiedzUsuń
    15. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

      OdpowiedzUsuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...