wtorek, 17 listopada 2015

Spotkanie blogerek w Poznaniu - Bosco Design


Odkąd wróciłam z Anglii, moje życie nabrało tempa. Wróciłam, o dziwo, wypoczęta i jakby nowonardzona. Zobaczyłam na poczcie zaproszenie na spotkanie blogerek do siedziby firmy Farouk (dystrybutor CHI i Biosilk - na pewno każdy z Was zna :)). Ucieszyłam się ogromnie! I mało tego, wypadł mi wyjazd do Lizbony, więc właściwie pokonałam prawie 4 tysiące kilometrów żeby się tam znaleźć. Ale nie żałuję, to był zwariowany czas, ale też  wspaniałe i ubogacające przeżycie. Wyruszyłam o 6 rano z Warszawy, przygarnęła mnie koleżanka, którą znałam z liceum. Pozdrawiam Patrycję, gdyby nie to spotkanie, nie byłabym nawet świadoma jak cudowną osobą jesteś ;* Po spotkaniu ruszyłam na podbój Poznania, poznałam Wiolę, którą znałam do tej pory jedynie przez internet. W rzeczywistości okazała się jeszcze wspanialszą osobą! Ślę serduszka dla dziewczyn i dziękuję za umilenie mi czasu i pokazanie Poznania <3 

Oczywiście włosy suszyłam i modelowałam już od rana... Wiecie jak to się kończy przy wysokoporowatych włosach w deszczu? No właśnie. Docierając na spotkanie nie było nawet śladu po jakimkolwiek modelowaniu. Taki ich urok. No nic, zostałam przywitana przez Panią Grażynę, bardzo miło i ciepło, że zapomniałam o swoich niedoskonałościach :). Przedstawiciele i pracownicy firmy dbali o nas do tego stopnia, że czułam się wręcz jak w niebie. Poruszone zostały wszystkie zmysły, a takie spotkania zapadają w pamięć najbardziej. 



 Był szampan, pyszny obiad i masa przysmaków, na które brakowało miejsca w żołądku (NIESTETY!).





Następnie, prezes firmy,  Pan Maciej Mikulski, opowiedział obecnym o samej firmie, jej powstawaniu oraz o samym założycielu jakim jest Farouk Shami, niezwykle inspirujący człowiek, który dba o dobry wizerunek firmy. Bardzo lubię słuchać o ludziach z pasją, którzy poświęcają  całe swoje życie, by zrobić coś dla tego świata. Jak już wspominałam na spotkaniu,  Pan Maciej zaciekawił mnie swoim fizyczno-chemicznym podejściem do włosa. Chłonęłam wiedzę jak gąbka i chciałam zaczerpnąć jak najwięcej!  W tle leciały filmy firmy, które możecie odnaleźć na kanale Farouk Systems. Firma jest bardzo rozpoznawalna w Ameryce, mam nadzieję, że i w Polsce zwiększy się jej rozpoznawalność, bo naprawdę ich produkty zachwycają. 





Dalsza część spotkania  przepłynęła w niezwykle miłej atmosferze. Martyna Paprocka, z portalu iSZPILKI,  którą udało mi się poznać osobiście (Tak, jestem szczęściarą), ogłosiła konkurs. Udało mi się załapać na artykuł na tej stronie. Czuję się zaszczycona i serdecznie dziękuję. Już w głowie kłębi mi się masa pomysłów! Zgadnijcie o czym będę pisać ... :> 



Potem przedstawiciele pokazali nam swoją szeroką gamę produktów. I był właśnie ten moment, kiedy odwiedzasz Rossmanna i inne drogerie i widzisz masę kosmetyków i nie wiesz kto za tym wszystkim stoi. Ja już wiem.  (to też ich?!) Naprawdę jest ich aż tyle! Nie mogłam się nadziwić. Całe serie, nowe szampony, olejki, seria Kardashian beauty Hair Care z olejkiem z czarnuszki! Wow. Szczególnie zachwycił mnie puder dodający objętości  i  już wiem, że muszę go mieć. 


Spotkanie zakończyło się a mi została ogromna motywacja i jeszcze większa chęć działania w branży kosmetycznej. Sprawia mi to ogromną przyjemność i satysfakcję. A współpraca z ludźmi z taką pasją i zainteresowaniami to czysta przyjemność. 

Na koniec każda z nas dostała torbę pełną kosmetyków, które swoją drogą również możecie dostać w organizowanym przeze mnie konkursie, gdzie Bosco Design jest sponsorem . Zapraszam serdecznie, bo naprawdę warto. 


Wchodźcie na blogi dziewczyn, bo tam będą recenzje kosmetyków na bieżąco:

http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com/



10 komentarzy:

  1. Świetna relacja, też z przyjemnością wspominam :) Miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko świetnie zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie chodzić na spotkania, bo wtedy poznaje sie bardzo duzo ciekawych ludzi ;)


    ______________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam #darylosu :) zazdroszczę możliwości skorzystania z takiego eventu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ty masz już długie włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie musiało być na tym spotkaniu!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne muszą być takie spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję,że nie mogłam być obecna na tym spotkaniu - nie mniej jednak cieszę się,że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, ze udalo Ci sie byc na tym spotkaniu i gratuluje mozliwosci napisania artykulu Kochana :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio koleżanka namówiła mnie na kupno tych kosmetyków Bapp z tej firmy i to uratowało moje włosy Serdecznie polecam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...