poniedziałek, 13 lipca 2015

Jak rozjaśnić włosy w domu? Pat&rub kuracja do włosów blond


Niedługo wyjeżdżam i zawieszam swoją działalność na blogu na kilka miesięcy. I tak bywałam tu rzadko, ale moje wpisy nadal istnieją i jak najbardziej możecie z nich korzystać. Obiecałam jednak dodać jeszcze jeden post z serii, która cieszy się bardzo dużą popularnością. Jest mi niezmiernie miło. Warto więc dotrzymywać obietnic, właśnie dla Was. Dziś, chciałam przedstawić kolejny duet, który przyczynił się do rozjaśnienia moich włosów. Nie jest on dość popularny i dlatego tym bardziej trzeba zwrócić na niego uwagę. O czym mowa?

Produkty firmy Pat&Rub nie były mi znane do czasu spotkania blogerek w Rzeszowie. Jest to producent kosmetyków naturalnych by Kinga Rusin. Dzięki organizatorkom dostałam imienny kupon rabatowy, który mogłam wykorzystać w sklepie internetowym, o TU
Wybrałam, co chyba nikogo nie dziwi, zestaw do pielęgnacji włosów blond.






 



Moja opinia:

W zestawie znajdują się szampon i odżywka. Pierwsze, na co zwróciłam uwagę to, skład! O Ludzie, kurkuma, szafran? Pierwsze słyszę. Po drugie, opakowania, są niemalże w identycznych tubach. Dobrze, że ciesze różnią się od siebie konsystencją, bo ciężko byłoby je odróżnić. Kilka razy chwyciłam nie to co trzeba, więc tu kieruję małą sugestię do producenta. Tuby to też nienajlepsze rozwiązanie dla produktów do włosów. Wyślizgują się, ciężko otworzyć po zetknięciu z wodą. I tu moje narzekanie się kończy, na szczęście. Produkty te działają nieco inaczej niż te z poprzednich części rozjaśniania włosów w domu. Tamte bowiem rozjaśniały  włosy na całej długości. Seria z szafranem i kurkumą wydobywa z włosów prawdziwe refleksy. Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy, wystarcza ich jednokrotne umycie. Produkty dobrze się rozprowadzają i ładnie pachną. W postach z serii 'jak rozjaśnić włosy w domu?' biorę pod uwagę głównie kwestie rozjaśniania. Warto jednak zwrócić uwagę w jakim stanie produkty pozostawiają naszą czuprynę. Kosmetyki naturalne sprawiają, że włosy pozostają w stanie 'surowym', tak to nazywam. Nie błyszczą, nie lśnią, nie ułatwiają rozczesywania, nie są miękkie. Ważne jest więc by rozjaśnianie wspierać innymi produktami. Kosmetyki są dość drogie. Zestaw, który mam możecie aktualnie dostać w cenie 92 zł.



15 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego. Produkt zdecydowanie nie dla mnie, ponieważ nie rozjaśniam włosów itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To akurat nie dla mnie bo jestem brunetką i włosy raczej przyciemniam a nie rozjaśniam :)
    Masz śliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taką cenę to bym nie kupiła !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc Kochana:) czesto przegladam Twojego bloga i widze ze jestes skarbnica wiedzy o wlosach, ja zaczelam wlosomaniactwo okolo 2 lata temu, wyprobowalam juz przerozne kosmetyki, oleje - ze slodkich migladow, z orzechow, avokado, kokosowy, z pestek winogron.. zaopatrzylam sie takze w keratyne, jedwab hydrolizowany, panthenol, mocznik ( dodaje po kilka kropel do masek). Uzywam maski biovax do wlosow zniszczonych, roznych szamponow - z sls, bez sls. te bez sls sa deikatniejsze ale nie do konca oczyszczaja mi scalp i wlosy sa opadniete, wiec czesciej uzywam szamponu z sls.. wlosy zapuszcze na slub, ktory bedzie w przyszlym roku, sa za zapiecie od stanika, rozjasniane i krecone... dbam o nie ja moge a dalej sa suche i poplatane, bardzo czesto tez zdarza sie bad hair day... farbuje raz na pol roku, bo mam zrobione jakby ombre na wlosach, wiec przy glowie troszke ciemniejszy odcien, nie musze przez to tak czesto. Zwiazuje wlosy z koka do spania i ubieram czepek, myje 2 razy w tyg i tyle tez czesze, bo nie wyobrazam rozczesania suchych lokow... daje serum na koncowki i nie tylko... a dalej sa suche, szorstkie, az klujace - jezeli wiesz o czym mowie... prosze Cie o pomoc, co moglabym zmienic, dodam ze tez stan trwa kilka miesiecy, nie jest to wina upalow bo jestem za granica, a tu o slonce ciezko czasem, proszeee o pomoc. z gory dziekuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wstepie przepraszam, ze pisze bez polskich znakow, ale obecnie przebywam za granica i mam to nieco utrudnione. Czasami jest tak, ze to co z pozoru ma nam pomoc, moze nam zaszkodzic. Nie wiem jak czesto stosujesz jakie kosmetyki. A chodzi mi o to, ze najczesciej bywa tak, ze w szale blogowego przegladania zaczynasz kupowac multum kosmetykow polecanych przez inne kobiety, stosujesz je wszystkie naraz i tak naprawde nie wiesz, ktory kosmetyk im pomaga a ktory nie. Wszystkie kosmetyki dobrze jest stosowac najpierw osobno, potem jesli nie sprawdza sie w pojedynke, sprobowac ich w mieszankach. Na Twoim miejscu zwrocilabym uwage na biovax. U mnie przy pierwszym uzyciu wlosy byly cudowne. (zwykle po czyms takim nabiera sie ufnosci), zaczelam wiec stosowac ja czesciej po czym okazalo sie, ze to wlasnie ta odzywka, ktora na poczatku byla wspaniala, na dluzsza mete zrobila z moich wlosow piora. Wlosy rozjasniane sa bardziej kruche, poddatniejsze na zlamania, jesli wiec jestes w stanie ograniczyc do minimum farbowanie lub nawet calkiem zrezygnowac,na pewno dobrze im to zrobi. Szampony bez sls to swietny pomysl, najlepiej stosowac je na zmiane ( z sls srednio raz na dwa tyg). Masz podanego mojego maila, jesli chcesz, mozesz wyslac mi ich zdjecie, razem cos wymyslimy :)

      Usuń
  6. ej ale mi sie akurat to podoba ze tak zagaduja hahaha sama zaczynam! wyobraź sobie jak wroce do Polski i wyskocze w spozywczaku "dzień dobry, wsyztsko w porzadku?' hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe czy jest jakaś seria do włosów brązowych...;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurkuma i szafran, brzmia obiecujaco :) Gdzie wyjechalas Kochana ;)?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam wcześniej o tym produkcie, ale lubię mój kolor włosów, wystarczy trochę słońca i juz rozjaśnione :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę drogo, ale kosmetyki tej firmy są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...